27.1.11

when your 21...you're no fun...SKOJA BARA!!! för mig är du alltid KUL :D


ha den äran för fa-aaaaaaan!!! bjuder på en födelsedagsgif eftersom jag vet att du gillar sånt ;)) om inte min dator varit så cepe och stänger av sig själv hela tiden hade du fått en födelsedagsfilm där jag sittdansar till punani också, men nu är den borta :( tequilan har vår före detta roomie lämnat kvar efter sig. han lämnade även kvar en absolut vodka! :D ba hörde jag fest eller??? aja anyways, PÅ LÖRDAG BLIRE FEST CHRISSYLUV OKEJ???? pusskramen du är beeeeeeeezt


1 kommentar:

chrissy sa...

haha, åååh så himla fajnt! inte sett förrän nu, alltså efter att du sagt att du gjort ett HYLLNINGS IN LÄGG så ba höll jag mig borta ett tag. bara för att SUGA PÅ DEN KARAMELLEN liksom!! hehehe. och de vare värt kan ja säja! :DDDD tack så myckiiii!! puzzzzzzz!