26.1.11

misääären, här äääär den.

okej måste dela en grej med er: jag ska flyttaaaaaa!
orkar verkligen inte med mina cepeflatmates längre. mellissa fimpar liksom sina ciggisar I FRYSEN? sineade sliter telefonen från väggen? någon bryter av köksfönstrets handtag så det inte går att stänga längre? ORKAR INTEEEE MEEEEER

så vi har lagt handpenning på en lägga i camberwell, DOCK att det har varit cepemycket velande fram och tillbaka från yan, som vi ska flytta in med. han har sagt hundra gånger att han är säker på att han vill flytta, och hundraen att han inte är säker. nu ikväll kom han förbi och sa att hans final decision var att han SKA flytta med oss. men vet ju inte hur jävla säkert det är, eftersom han tidigare i eftermiddags sa att han definitivt ska stanna kvar där vi bor nu. åådshfgnb vmrsfjed så HIMLA JOBBIGTTTT jag vill bara få flytta och ha "ETT EGT PLEJS" hehehe asså PÅ RILLE.

men ja, imöra fyller den na donna 2 to da 1!!!! haha skoja skulle aldrig skriva så. men ja, så man får juuu försöka chilla och skita i allt cepe som händer just nu, fockussera på att ha skoj ist ;=-) (<--- smiley med ett plockat och ett oplockat ögonbryn) nej men ja. det är ändå rätt mycket najs som händer, om vi nu verkligen flyttar till camberwell nu så lär det bli asbraaa. läggan är högst upp (eh ok, typ tredje våningen MEN ÄNDÅ HÖGST UPP OK??? fortfarande coolt, PJU!), vi har trappa!!! woooo!! och balkong!!!, och rätt stort vardagsrum. enda problemet egentligen är väl att det är två dubbelrum och ett enkelrum. vi ska dra lott om det minsta och jag lär ju säkert få det. jag menar, det är ju inte som om jag har dubbelt så mycket grejer som de andra två eller nåt sånt. inte som om jag behöver mer space för alla mina ÄGODELAR eller nåt. #bitter

men jaaaaa whatevvaaaah! flytten förhoppningsvis, och så mitt nya jobb. jag ska få skriva! woooo!! fått jobb som skribent för londonsvenskar, ska bli så jääävla kul. eftersom man är läskig så har man ju kollat upp de två ascoola tjejerna som startat upp nya londonsvenskar, dvs mina nya chefer, på febban. och min arm är med på en av deras profilbilder!!!! fatta NU ÄR JAG KÄNDIS hehehehe. ..........ok. nej. men jaaa. i söndags var vi på photo shoot (haha ok. MEN ASKUL!) hos dem, de hade hyrt en studio och så var vi där typ 25 pers, alla bloggare och redaktörer och alla var så jävla DRIVNA, och supercoola. jag var asnervig eftersom jag är superlat och ocool. alla andra var typ cepechill med att bli fotade, men när de ställde mig framför kameran alldeles ensam mot den vita jävligt stora duken kände man sig ju rätt liten och obetydlig. men som tur var hade jag och en annan tjej som var lika nervig som mig svept massa vin innan, de hjälpte ju om man säg ;)) ja och sen när det väl KOM TILL KRITAN så var det nervöst och jobbigt i cirka tio sekunder, sen lossnade jobbiga grejer och jag wentade crejsy. (skulle jag vilja tro i alla fall.) bästa var ju när mina nya chefer sprang in i min fotografering och vi alla tre började spåra som fan och bara gjorde cepegrejer. JA. det här är lätt bästa jobbet jag haft i hela mitt liv.
dock att man har prestationsångesten from hell över ca allt man gör (alltså överdriver ej, kan tex ångesta över att frukosten jag fixat till pv inte är perfekt nog, ATT JAG ALDRIG ÄR ROLIG/SMART/BRA NOG osv osv) och att detta jobb = lär döda mig. eller jag lär döda mig själv genom min massiva prestationsångest. MEN MEN de blir zkoj! ;)

också att se framemot: om vi nu flyttar ut så får man utöva valfri hämndaktion på sineade och mellissa. TIPS!? jag har funderat på: arga lappar, smutsa ner allt de äger, gömma henry, slänga ut all mat i kylen över hela köksgolvet (som de brukar göra alltså), döda dem??? va säjer åsikts panelen? OK HEJDÅ

Inga kommentarer: