5.1.11

LIFE...OH LIFE...OH LIIIIIIIIIIFE...OH LIFE

direckt när jag vakna i morsse och solens sexiga strålar vid rörde mitt ansickte viste ja att de skulle bli en toppen dag! lycka. förhoppningar. välbefinnande. NEJ MEN om man kanske skulle ta och vara lite seriös för en stund?? så. ÅH LIVET HOW I LOVE YOU RIGHT NOW!!!! jag och emma har bokat biljetter till birmingham den 21:a och jag är så jävla pepp????! visste ni att de har forever 21 där?? this whore will be shopping loss alltså ;) nej men aaaah, så kommer vi bo hos parisa, gå ut på clubb på fredagen och på house party på lördagen! kommer bli FETT! sen kommer parisa hit nästa vecka också. då ska vi "göra stan" om man säger ;)) och på lördag ska jag och emmzor ut på klubb (RIKTIG indieklubb denna gång, inte nå jävla house :( *sur*). aaaah vill ha drinkz och röka rhettz nuuuuuuu! annars da? idag på pubby ville en ensam man att jag skulle fota honom när han posade med sin öl. asså ååååh, mitt hjärty ba *smälty*. annars inget. JO JAG SHOPPADE JU IGÅR!!! på BLOPPIS tillochmed! hos denna bryd, vilket är helt jävla LIVSFARLIGT, vill ju ha allt!!! det blev iallafall detta:




ngehehehe SNYGGT ELLER??? mm juste. mindre kul att jag inte har några pengar kvar bara. hehe, får ju lön på fredag igen så det är ju lugnt iofs om man säger ;)) *livin la vida loca*

det var allt, NU SKA JAG SOVA!!! hatar er för att ni inte kommenterar som ni borde btw, SKÄMS PÅ ER! herrå /rajlaj

1 kommentar:

Fruf da Madderfakker sa...

Supertjusigt Lineyloo, supertjusig brud på bilderna också! Hehehe...he..hehe.. Nu ska jag lägga mig.. Kl 22:05. Jag har ont i magen mest hela tiden. Kan vi skypea imorrn förresten? Gnussa på, hej och hå!