25.1.11

HI EVERYBODY!!!!

aaaah SHIT VAD LÄNGE SEN ASSÅ!!! har saknat lilla bloggy ju! har sjuuuukt mycket att uppdatera om (och det ska jag göra lite senare) men det enda jag tänkte säga nu är att jag precis flyttat in i min och emmas finfina lägga i vauxhall!!! inga mer jobbiga roomies som spelar typ nickelback och bullet for my valentine precis efter att man gått och lagt sig, och inga fler möss och skalbaggar i köket!!! SÅ JÄVLA SKÖNT. har sovmorgon idag så drog och shoppade järnet på sainsburys, asså de har ju allt!!! hittade tillochmed knäckebröd och scans köttbullar!!! pepp matchei_90 på den. så nu har jag ätit världens frulle och läser igenom alla blogz som jag missat under helgen då vi ba drog till birmingham. hehehehe, ni ba SLUTA TEASA!!! jag ba *;-P* aja, nu ska jag fortsätta vardagslyxa, sen packa upp alla mina resväskor och sen kanske jag hinner blogga, VI FÅR SE! puss och kramen

Inga kommentarer: