25.1.11

hej beauty bloggen!



kolla fina läppstiftet jag köpte igår! från topshop för bara £8! nästa köpet blir en hårinpackning från body shop och ett neonorange läppstift från barryM! varsågod för viktig info.

haha asså alla mina rena trollor är btw spårlöst försvunna så i SKRIVANDE STUND hetstvättar jag alla trosor jag kommer över typ. skulle nog beskriva mitt liv som ganska glamoröst, ja.

och btw så har jag ätit vääääärldens godaste middag bestående av en cepegod bulgur som smakar vitlök och paprika (:D!!) + scans köttbullar med fetaost, sallad och HUMMUS!!! och nyttigt äre ju också ;))) hehehe, nej men serri är typ aspepp på att komma igång med lite HÄLSOSAMMA matvanor nu efter veckor av typ chips till middag. aja nu måste jag typ torka mina trollor med hårtork och sen springa iväg till jobbäh! PUSSKRAMEN! /blondinbella

ps. emma OM DU LÄSER DET HÄR så glömde jag köpa din MELK (mjölk på norska) idag! :(( SAWRY! och sen hann jag inte diska heller men göre ikväll. som PLÅSTER PÅ SÅREN om man säger kan du få ta av chokladen (MÖRK SÅKLART ;)))) på köksbordet! *snell sambo*. DS!!!

Inga kommentarer: