14.1.11

"body art" (haha SKOJA FÖRFAN)

igår var jag på intervjöööö. den gick asbra! tror jag. fast ingenting är påskrivet än, så jag tänker inte scream hello before I've crossed the river liksom.
men i alla fall, en av tjejerna som intervjuade mig hade en aaaaassnygg piercing. tragus! blev sjukt sugen. och sen idag var pv och jag i camden för att han skulle pierca ena örat. då klia d i fignrana kan jag säja!! sååååå. då gjorde jag det!! fy fan vad värt det var, så jääävla snyggt. kolla ba!!!
ok att man ser lite drogy ut på övfre fotogravfiet men man blir faktiskt lite YR ok?? tydligen har det något med balansen att göra? inte för att jag förstår varför, trodde att balansorganen osv sitter INNE i örat? men så fick jag ju också g- i biologi hehehehehe ........
det enda jobbiga är ju DOCK att det lär bli massa var och äckligt + aslätt blir infekterat. ser ej framemot. men lovar, IT'S WORTH IT!! och alltså smärtan, trodde att det skulle göra asont men det var helt ok. på mig fick hon till och med typ sätta fast tänger i örat och vrida runt så att nålen gick helt igenom. men det var inte alls så farligt som jag hade förväntat mig. så mitt tipz är att alla ska göra en traguspiercing! NU! hehe ;)) dessutom kostade det bara £27 på camden locks, smycket inkluderat. SOM HITTAT eller va säjer ni?? :D :D :D

4 kommentarer:

Linny sa...

HAHA VA I HELV! preciiiiiiiiis det jag tänkt göra ju! men bra, då kan jag be dig om tips ;)))))) och aaaaaassnyggt btw. PUSS!

chrissy sa...

haha på rille?? grejt majnds think alajk tror jag va ;))) haha men jag researcheade faktiskt lite snabbt innan också. man ska inte göra med en sån där häftapparatsnål (?? haha sån man piercar med i örsnibben du vet?) utan det ska vara alltså en vanlig piercingnål som de bara sticker in. och så ska de bara använda titansmycken, inget annat! annars är det asstor risk för infektioner tydligen. men alltså gå till camden locks, billigt och proffsigt typ! och assoft atmosfär också, de ba "sit down and take a moment" innan jag skulle göra det LOLZ. asfajna. qvinnan som piercar en har också båda tragus piercade själv, så hon har svar på alla miljoner frågor man eventuellt vill ställa. haha jaaa vi kan ju vara da tragus twinz! ba *new dj duo in towwwwn* hehehe. ok. nu räcker det. men JA dooo it i tell you! du lär INTE ångra dig! (jag följer gärna med dig när du gööör det också om du villlll!) kramiXen

julia sa...

åhhh nice!! jag hade det förut, saknar det som fan. LOVA att tvätta det med saltlösning två gånger om dagen. jag glömde det ibland och den blev jätteinfekterad så jag fick ta ut den.. vill dock göra om den. hur som, snyggt pårej! :D

chrissy sa...

men aah, TACK juliaaaah för tipsen! jag ska verkligen följa dina råd. efter några dagar (typ tredje eller fjärde) blev det lite svullet och jag kände typ hur det bultade i örat...obehagligt!! men nu känner jag inte av den ens (bara om man kommer åt) och det ser inte rött eller svullet ut och det kommer inget var. ÄN I ALLA FALL *hajenmusik* men åh, bra att du haft förut, då kan jag ju rådfråga dig om något går fel! och TACK! :D