3.1.11

MENMENMENMENMENNIMENMENMEN

aaa, signaturmelodin till det underbara och "fräcka" tv-programmet 2½ MEN för den som inte fattade. läste det här inlägget hos tone (sen läste jag igenom hela bloggen, LOVEZ IT!!!) och ba KÄNNER MAN SIG IGEN SIG ELLER??? ja. nu är ju inte jag ETABLERAD_DJ om man säger, kan väl räkna mina spelningar på båda händerna typ, men lovar, VARJE GÅNG har det hänt att någon jävla snubbe ska komma fram och peta på mixerbordet, bläddra bland cd-casen och ba komma med "tips"?? en gång när jag körde kom tillochmed något jävla cepe (som ba hej jag äger en c00l prettoclub i stockholm SUG MIN KYYYYK typ) och frågade om han fick "TA ÖVER" medans jag spelade...ALLTSÅ HÖR NI HUR CEPE DET LÅTER ELLER??? och i tio fall av tio är det killar som gör detta, ALDRIG tjejer!!! brudarna som kommer fram brukar bara peppa liksom! OCH de gångerna jag spelat tillsammans med min kompiz tobbzor har såklart alla snubbar kommit fram och givit cred och beröm till honom men inte till mig?? så jävla SKEVT bara. förstås har det hänt att boyz kommit fram med beröm osv..men ah, nä..SPELAR INGEN ROLL! gud asså

Inga kommentarer: