11.1.11

dance yrself clean

amen alltså att man va så fulliz att man inte HITTADE klubben igår?? däremot är jag nu, efter att ha vandrat runt halva soho och sen hela vägen hem också, rikare på
- ölglas (1)
- kepsar (1)
- vägskyltar (1)
- stekpannor (2)
så allt som allt var det ju en värd kväll trots allt. haha nej men jag hade så jävla roligt på riktigt!? peppade som satan i mitt rum innan, vi satt och blastade my hips don't lie och så dansade PV till wannabe och stop (så som de dansar i videon SÅ KLART) och så skreksjöng vi till survivor. så jävla häääärlitt!!
haha kommer ihåg att jag satt och målade på lipztick på bussen också..stabilT. såg väl ut som vilken hory som helst i ansiktet.
sen regnade det ju hela natta och så hade jag på maj nya klackisar som gjorde asont, a men ni vet hur det är tjejer eller va säjer ni? :=))
och sen när vi kom hem så hade jag så jävla cepeont. då gjorde min PV detta för mig: han BAR mig genom läggan. varje gång jag behövde nåt. dvs hela tiden. sen stoppade han om mig och gick och lagade fyllenudli. alltså åååååh *ler med kärlekshjärtan i ögonen som smälter och blir till rosa kärleksvin*

eh ok.
lide picapicas från igår. så ba lägger jag upp bilder från i FÖRRgår!!!!!11!!!1 hehehehehe ROWLIG!

ok det var typ den enda som togs. jag har ett STARKT minne av att jag fotade jättemycket?? ni ba "oj okej, oj oj christina. LÄGG AV ME Å BOOZA - INNAN D E FÖRSSENT! *interventionar mig*
okk typ astrawkig nu orkar ju inte ;:(

vi ska ut ikväll igen jallafffffaaaall. haha sitter och peppar med den här lizty. ba går inte så bra fattante varför? men de é bra iaf de e de som è huve saken (=:
nääää nu bytte jag till kanyay woowoooweeee!!! ska föra me screwdrivers, ni ba oooh soPHIsticated jag ba "ja vet" hehehe hejråååå puzzen på muzzen <3

PS att jag precis kollade upp var klubben vi ska till ikväll ligger? och att det är SAMMA STÄLLE som igår?? hahaha. ok får se hur bra det går att hitta dit ikväll då. wish me luck älsklingar hehehehe *stjärnregn* *regnbågsexplosioner* *solbomber* *okej ska sluta* *lovar* *snart* *any day now* *hehehe* *okejra* *klick*

Inga kommentarer: