10.1.11

let's get lost tonight, you can be my black kate moss tonight

waaaaah nu har jag landattttt! alltså ba sööörvicen man fick på british airways då??? fick frukost TVÅ gånger?? var första gången jag var typ MÄTT när jag klev av da plane. seriöst, flyger aldrig någonting annat igen #fux u ryanair
men jaaaa nu ska jag uuuut!! jag ba ”steppin off da plane str8 into da cluuub” hehehehe. och jag ska parta kanye style, mmmHM! there's thousands of you only one of me osv osv #egotrippin
i alla fall, reste med en voddy i min ständiga närhet i väsky *need da alcohol to BREATHE* så peppen va ju redan TIPPTOPP om man säg ;)) så vi kom hem, kirrade lite spenande saker jag kan brätta om sänn ;))) och så är det ju så jävla typ LJUST och POSITIVT här? ba ATMOSFÄREN? *di leva-ler* lolz att man typ "gått ned i en svår vinter deprisjion" hemma i sverige och att den lyfte cirka fem minuter efter att vi lämnat swedish ground?? ÅÅÅH aaaaah-aaaaah i feel so aliiii-iiiii-eya-yiiiive
haha ba *aggrodansar* DON'T ACT LIKE AH NEVAH TOLD YA liksom shit nu blev det bråttom man har ju en voddy red bull att svepa hehehehe...va?? vi hörzzzz

2 kommentarer:

sophieeeee sa...

hahah ^^ du får dela med dig lite av din livslust! jag här hemma i sverige är så uttråkad!

chrissy sa...

här! ta den! ta allt vetja!!! *kastar livslust på rej tills du drunknar i det* <3