28.1.11

christina till majkol: "du luktar bajs..eller vänta..du STINKER bajs"

hatar just nu:
- att jag äter som ett cepe
- mitt hår. så jävla fult och fuckingitrjklrjgirjgirj ÄCKLIGT!!!! och måste klippa min lugg, får typ köra på mittbena så länge? passar ju inte ens i det
- att jag måste jobba ikväll. vill ba va hemma, ligga i soffy och stirra in i min datorskärm istället ju :(
- hela jag är så jävla ful. vill ba untagga mitt ansikte från min kropp.
- att jag rökte massa rhetz igår. BLÖÖÖÖÖÖH

ANYWÄJJZ

vi celebrateade ju chrissyluv igår! ba värsta surprisen höhöhhö! vi var några stycken som överraskade henne på madhias pub, sen åt vi massa tårty och drack drinks (min favoritdrink just nu btw, SOUTHERN COMFORT AND LEMONADE!!! anteckna det..NU!!) sen drog vi vidare till the roxy lite spontant så klart. skulle ju va "INDIEKVÄLL" *ristar in triangel i armen* men de spelade typ tio år gamla britney låtar? vi ba "åååh gud vad crazy nu dansar vi IRONISKT till brittan!!!". eller inte. och sen luktade det spya överallt och hälften av folket var typ fula män i 30 års-åldern. haha, blev så jävla sur asså. MEN gott folk, vi hade kul ändå. de sålde såna dära PITCHERS med drinkar!!! för bara 8 pund!!! så jäääääävla nice! jag och chrissyluv ba delade på en jävla kanna med en jordgubbsdrink typ. så jävla party!!! sen dansade vi till abba och något eb ba "finns du på facebook??", ja ba "NEJ" haha asssssssså. sen hittade jag typ en HELT OKEJ snygg kille i rökruty men sen på dansgolvet så ba började han typ hångla med en chav i vita leggings, svarta stövlar och jeansshorts??? ba NEXT. haha, på bussen hem visade michael sina svenskaskills. älskar att christina lärt honom så himla fina grejer. liksom, han ba "du behöver ju inte lukta bajs!" till christina. hahahaha, JAG DOOOOG. sen sa han: "du luktar kiss...OCH KORV!!!" hahahaha asså orkar ej. sen "snippa å SNOPP!!!", då låg jag stendöd på marken *seriös min* haha, nej men zeriösly så jävla roligt.

wööööh, imorgon och på söndag är jag ledig iallafall! JAAAAAAAAAAAAAH. så imorrn blire major utgång med förKVÄLL här i huse! har jag sagt att jag och emmzi har huset för oss själva i typ en månad till btw? NEJ MEN DET HAR VI IALLAFALL! så det blir najzzzzz. har planerat värsta cepesnygga outfiten jag ska ha. får inte glömma att fota den. aaaaaah nu är jag hungrig igen vad fan är fel på mig??? aja HÖRS SENARE DÅ. puzzzkräm /linnylaj

Inga kommentarer: