3.2.11

wowewowoooo impulsköpte precis en resa till paris till mig och pojken. ska bli en överraskning. OCH JA VI SKA ÅKA ÖVER ALLA HJÄRTANS DAG-HELGEN OKEJ. veeet att det är cheesy mccheesy. meeeeen. jag är fett töntig och ser framemot det asmycket! tom fixat hotellfrukost eftersom pv ej ätit det förut, men gillar tanken typ. ÄVEN bokat cepeklyschig ROMANTICKK "tur på floden" HAHA. dock endast en timme lång, längre lär man ju inte palla. MEN SKA BLI JÄTTEKUL OCH JAG ÄR SUPEREXCITED OSV OSV!!!!! yesssssss!!

3 kommentarer:

sophie sa...

men ååh vad mysiiiiigt!!! blev det dyrt? mysig stad <3

chrissy sa...

nej inte så farligt ändå! vi ska bo i montmartre, med balkong hehe :D och så åker vi eurostar dit så det blir ju mycket billigare eftersom det är tåg och inte flyg. strax under 3000 kr betalade jag, och då betalade jag alltså två tur-och-retur-tågresor, två nätter på ett centralt hotell för två personer, och två platser på en sån där flodkryssning. rätt gött pris ändå tycker jag! :D

Marajja sa...

men fan var härligt<3 jag är så himla avis! Paris är ju bara bäst! Montmartre mysigast med alla konstnärer och musiker. och flodkryssning lät kul haha :)