17.2.11

man andas ju fashion vet ni

aaah, har typ inte shoppat på aslänge?? (förutom asos då). men det ska det bli ÄNDRING på!! imorgon ska jag ut och trängas med alla fashionchavs på primark och förhoppningsvis nästa vecka eller veckan efter ska jag dra till CÄMDEN och va ballt fashionkid. NÅVÄL, här kommer lite pics från min INSPOMAPP (ja, jag har en inspomapp, och skäms inte över den):


 vill ha såna där knästrumpor!!!
 asså mörkblått+guld=SÅ JÄVLA SNYGGT!!! och armbandet, DÖR. (tones bild)
 minny från skins e zå snyyyyyyygg


måste ha gröna heels!!!

 fo reals, vill typ ha en sån där gammal ful militärtröja


slut på bilder. nu ska jag göra mig redo för ännu en HÄRLIG jobbkväll. mvh linny (som bloggar från bådas, FELÅT!!!)

ps. juste har jag sagt att det är min födelsedag nästa vecka???? glöm för fan inte det...DS.

Inga kommentarer: