4.2.11

luxxxxxurious

östermalmsmammabloggaren ville bara tipsa om a) min cape jag menar att du kan låna ibland om du vill lanneh? eller? b) harrodste med rosblad iiii GUD VAD GOTT DET ÄR!!! kostar typ 45kr så inte ens dyrt. (fast vi låtsas ju så klart att det är det annars är det ju bara PINSAMT.) nu ska jag vardagslycksa med alla svenska tv-program jag missat!!! och sen när pojkvenen vaknar kanske vi hinner se avsnitt två av nya skins också WEEEEEEEEEEE!! hallå vad tycker folk om det? jag tyckte första avsnittet var typ ... baaawring? det enda bra med det var ju typ frankies outfits. har precis som lajni eller jag menar LIONEL creeperscravings efter det avsnittet. dock vill jag inte ha vita, jag vill ha röda ELLER leopard! hittade röda MED leopard också på en sajt... drömmen eller??
nu ska jag äta stiltonost :D hehehehe FRÄSCHÖREN :))))
sen ska vi till 93 feet east ikvälly weoweowewoowowowoooooooooooooo

2 kommentarer:

Linny sa...

haha SÅ HIMLA FINT!!!! jaaaa, klart jag vill låna??? cepesnygg ju. asså jag tycker nog att nya skins har POTENTIAL ändå...ÄLSKAR FRANKIE!!! hallah ska ni dra vidare sen någonstans efter 93 feet? vi ska nog dra ut ikväll men har inte bestämt vart...kanske barfly typ??? HÖR AV DIG SEN!!!! puss /lionel

Fruf da Madderfakker sa...

Lionel är så jävla catchy! /Thi inventa