21.2.11

LIFVHETS GODHA

det är dags för ännu en tipzhörna med mama chrissy! vi börjar med något enkelt, naturligt, men ändå sååå gott: i present you with the avocado. SERIÖST ser ni storleken på that thing?? och så kostar den bara 89p. man ser ju hur lycklig man blir. JA TACK!!

härnäst i hörnet: soppan. jag och pv:n har blivit helt INSNÖADE på soppor! och det finns asmånga olika, även för vegetarianer. så ett stort +!! den översta var iofs inte jättegod, smakade för mycket vitlök :( men de andra är helt amejsing! och kostar 98p för 600g, så man får ju en portion för typ fem kronor. :D :D :D hehehe skojade förresten om det där med att vara insnöad...det är ju inte vi som är, det är ju ni i sverige! hehehehehehehe *rubbing it iiiin*
SUSHÄH! ok är ju cirka sist i världen med att upptäcka sushi, men alltså eftersom jag hela tiden tänkt att huvudingrediensen är typ fisken firre, så var jag ju inte helt supertänd på att testa. DOCK att vegosushi är SVINGOTT?? och kostar £1.50 från Morrisons? OCH ATT MAN FÅR SOYASÅSEN I EN LITEN FIRREFÖRPACKNING?? älskarrrrr. och det allra bästa är green & black's organic chocolate!!! de har asmånga göttiga smaker. jag har ju som sagt vräkt i mig hundra kg choklad och annat äckligt godis, så nu har jag bestämt att jag ska CUT DOWN ON DAT SHIEEET. eh ja. mm. så jag UNNAR MAJ (åh ghazal kom tillbaaaaka) mörk choklad, och 100 gr i veckan. tänker typ... MAN MÅSTE JU BÖRJA NÅNSTANS. one small step for mankind, one huge step for christina. eller hur den nu gick? :;=P DEN MED KÖRSBÄR ÄR SVINGOD OBS. köp nu!!! hejdå.

Inga kommentarer: