22.2.11

grattiiiiiiiiiiiiiiz gumman !!!

käre Lionel fyller 21 idag!!!! wooooooo! vi har haft många göttiga stunder tillsammen. tex när vi gick i sjuan-åttan och började hänga med varandra så åkte vi på klassresa (alltså, glömt vart vi åkte??) och satt och lyssnade på south park-låtar på hennes mp3... sen åkte vi på hultsfredsfestivalen tillsammans och sov i en bil. även att jag brukade gå fram till henne när vi var runt 14 och skrika "ladieeeesss! ladieeees!!" .... normalt. jag brukade även komma hem till henne för att äta godis och se på south park... göttigt. en gång satt vi i biblioteket nere i åkiz och läste och åt godis, det tyckte jag var jättekul!! sen morgonen efter i skolan sa linny: "vad ska vi göra idag? äta godis på bibblan?" och jag såg framemot det hela dagen och sen vid tre när vi slutade, och jag var redo att gå till biblioteket, sa hon: "...alltså... jag skämtade." AJJJJJ.
lite senare i livet brukade vi skriva plus- och minuslistor om london, och så brukade vi hamna i TJEJ BRÅKK. vi blev irriterade på allt och det brukade vi diskutera över en kopp te på hennes rum. KOPPARNA FLÖG hehehe. eh nej.
nuförtiden bor vi båda i våra drömmars stad, londonnnn. och den gör vi osäker mest hela tiden ;=)))) GRATTIIIIIIIIIIIISSSSSS!!!! *knäcker upp en sidekick*

Inga kommentarer: