19.2.11

okej att vi var asroliga och ba: "NU GÖR VI FOTBOLLSMINEN ALLIHOPA" resultat:

alltså... man ser ju ut som man gör. men det här var så jäääävla roligt alltså!! det här är hela gänget som håller i / ska blogga på londonsvenskar, gaaah är så JÄVLA pepp!! vi hade lite mingelinz först med vin och gött, sen vare dags att fotas aaaah!! jag och en till (tjej nummer fyra från vänster, första raden tjejer) kom lite sent dock, så vi hann inte så mycket minglande innan vi skulle fotas direkt. alla andra verkade typ superchill med allt, medans hon och jag fick smått panik och svepte ett varsitt glas vitt innan vi klev upp. fattar dock inte vad hon hade att vara nervös inför, hennes bilder blev råcoola. mig däremot ska vi ehhh... inte tala om. det roligaste var i alla fall när charlotte och sanna (första tjejerna på andra och tredje raderna) crashade min shoot och vi bara gick crejsyyy med massa propz and whatnots. ASROLIGT!! och gaaaah snart är det för fan dags för sidan att starta upp. JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS!! pratade med rätt många där nämligen, och de är alla så sjukt drivna och superduktiga! jag blev sjukt imponerad av alla. och så kommer jag och ba "...eh, i like turtles?" JO MEN DET HÄR GÅR BRA DET.
fast sanna och charlotte är ju så jävla awesome som startat upp det här, och om de valt mig att skriva för dem så innebär det väl att...jag kommer att...klara av...det? OKEJ DEEP BREATHS EVERYONE DEEP BREATHS.
nä nu ska jag kolla 10 o'clock live med min pv. DAVID MITCHELL <3

Inga kommentarer: