20.2.11

*byter namn till Vilda*

jag och zamboe (emma alltså, ni ba JAHAAAA) sitter här i en av våra tre soffor och söndagsmyzer. började kolla på scott pilgrim vs world men den var lite för indie/gullig/töntig för mig så jag dizzade den. ni ba okej, tack för info. har varit en dålig BLOGGERSKA på senaste så tänkte kompensejta med lite feztbilder:
jag och emmzor hänkade på clemence och hennes franska vänner till någon fräck clöb vid old street. dör av att jag och emma ser exxxakt likadana ut i våra gröna jacketz.
haha, ba VEM E VEM liksom

här var vid ett annat tillfälle när jag + clemence och C:O drog till XOYO där det var massa ed bangers-dj's som körde. så jäääääävla BRA var det! och vi behövde bara betala 10 pund i inträde istället för 18!!! embreeeeeeeeeeeejzzzzzzz

och jag var där ;-) skoja.

asså nästa vecka kommer bli så jääääävla KUL! på tisdag äre ju då min BIRTHDAY (har dock inga planz då, det är ju tisdag liksom, ba zZz), men sen kommer några av emmas friendz och bor här och på torsdag kommer lisa och freja och stannar över helgen!!!! ååååh asså peppen TAR ÖVER just nu kan jag säga. yes, that's all, ÖVER OCH UT!

3 kommentarer:

chrissy sa...

söta <3

Frufmadderfakker pliiz sa...

Alltså, första bilden är så grovt snygg! VILL HA DEN PÅ MIG VÄGG! Vill också vara lika fin som ni är :(

Frufmadderfakker pliiz 2 sa...

Scott Pilgrim var verkligen sjukt dålig, jag och karln klarade inte av att se klart den! PSDSPSPSDSDPSPPSPSPS!