6.3.11

ett londonbarns bekänn...skoja

okej, när fan blev det mars?? hur fan kom vi hit?? hela januari och februari har ba sprungit ifrån mig känns det som. liksom, 5 månader har redan gått och om mindre än 2 månader flyttar denna hagga hem??? har inte fattat...sjukt sorgligt ju??? fan bäst för sverige att all snö har smält och att det blivit någon slags antydan till VÅR annars flyttar jag tillbaks på stört! nej, skoja bara, det känns rätt KULT att komma hem också. dock att mitt lilla inre londonbarn ba "neeeej STANNA!!!" typ hela tiden. sjukt jobbigt det där.

denna helg har varit en alkoholfri helg pga att jag gått på ANTY BIOTIXZ (pga...PERSONLIGA skäl *skämtar ej*). hemskt att man inte kommer ihåg senast man hade en nykter vecka?? äh *tänder en cigg..kisar mot solen*. har därför typ inga roliga updates att bjuda på. har blivit sjukt stressad av att jag snart lämnar lundun town, har ju MASSA saker jag måste hinna med innan jag drar hem?? får panne. OCH att jag måste styra upp saker som sommarjobb (dör) och min ansökan till la universidad i höst. inte KUL :((

annarz? vi carpar våren här i london, röker rhettz på heltid (jätteILLA men kan inte hjälpa det) och embracear city life om man SÄG. vår nya roomie (typ två??) har flyttat in så vi har inte huset för oss själva längre :( fast han sitter ändå bara inne på sitt rum, röker på och pratar aldrig med oss så det är lunch. mm satte de va alt ja hadde på hjärtatt ida! nu ska jag till puben och tjäna lite..POUNDZ! £_£ (<-- jag)

xxxxxxx linny

1 kommentar:

Trumpeter (Leezor) sa...

Vill bara ge supercredd till chei på antibiotixx! Bra jobbat <3 Det var allt, gonatt då.