8.3.11

♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀

firade qvinnydag+semmeldag med lite quality time med zamboe ute på stan! vi levde ju city life om man säg ;))   de va shopping, röka rhetts på uteservering och sedan en sushimiddag på det. om de va lyx? you bet! ;)) har shoppat detta idag:
- ett linne i sk "nude"färg...fashion? you bet
- knäckebröd på scandinavian kitchen
- en touche eclat! (den kostade bara 25 pund!!! i sverige kostar den väl typ...400 spänn?)
- nya örhängen som passar min nya "stil" (den nya stilen skulle jag nog bäst beskriva som "mary-kate&ashley möter döden")
- ekologiskt schampo och balsam från bodyshop! *ler djurvän*

och GUUUUUUUD jag måste berätta. asså HUR CEPE som helst. när vi gick på oxford street så ba kommer en kille fram och typ "sorry girls can I just tell you something? you are very beautiful osvosv (asså palla att detta händer en typ varje dag man går ut på stan? ba orkar ej *ödmjuk*) ah, men så ba höll han på och frågade om vi var systrar osvosv och vi ba tänkte "get to the point!!!" men det var ju ingen point så klart, men iallafall så kom hans kompis fram och VET NI VEM DET VAR??? han den där som kom fram till mig på stan och gjorde precis samma sak när jag precis flyttat hit (läs om det HÄR *ler reklam*) och som jag pga hjärnsläpp gav mitt mobilnummer till men sedan dissade när han hörde av sig. haha så himla STEEEEEEEEELT. och jag såg verkligen på honom att han kände igen mig. gud asså. hur jävla random är det inte att man stöter på honom en gång till?? så jävla liten värld asså. inte ens i london går man säker I TELL YOU :(( iallafall, vi orkade väl inte riktigt föra någon konversation så de sa hejdå efter ett tag iallafall och vi kunde fortsätta leva city life. SLUT PÅ HISTORIA. här kommer lite pics från emmzor:

vi åt lite goa semlor på scandi kitchen
haha så himla stelt smile...orkar inte.
så sjukt god yoghurtglass på sushistället!!! dog. å så va d ju bara 113 kalorier oxå så man behödve int e ha dålitt samvette etferåt jätte bra jU! ;-P...skoja :(

nu ska vi kolla king's speech och äta ESTRELLAchips med HOLIDAYdipp!!!!!!! peppen.

puzz å kramen /linny (som bloggar från gemensamma....sawry!!)

2 kommentarer:

Leezor sa...

Det här mongot som pratar med er, han råkar inte ha lockigt hår och typ lite dålig hy?

Fruf da madder (du vet resten) sa...

HOLIDAYPEPPEN! Jag tänkte slå ihop dipp och pepp, men då skulle det ha blivit holidaydeppen och det känns ju kanske inte så kul för dig? Holidaypippen känns snäppet värre, så jag nöjde mig med peppen :(

Jag vill gärna se dig le djurvän! *tänker på din egenkomponerade låt om animals och freedom*

Vet du, jag har fått mitt första par converse av mr Miami! :D Och de är faktiskt rätt fina och sköna *hör och häpna, anti-allt-freja går emot sin egen ström*

Superhärligt med antibiox! ;))) DET UNNAR JAG DIG, BRUDEN! Jag har just skrivit en reflektion om en bok jag inte läst, hehehe... Eller okej, jag ljög, ska snart börja på den tredje sidan *lever pluggdrömmen*. Här skiner solen och vi har plusgrader = härligt myseslask, men vi carpar på för att det här är det varmaste som hänt sverige sen vad, september? Vet du att vi faktiskt haft konstant snö sen i november... hur stört?!

Lezor, tänker du på svensk fetta eller har du en annan in mind?

Pussen och kramen, synd att det blåser lite :( Jobbijobbi! Mvh en tjej som borde skaffa en egen blogg och ventilera i!