1.3.11

DENNA VECKA ETT LIV

asså hej!!! förra veckan people, så himla KAOZ!!! men samtidigt lätt den roligaste londonveckan hittills. asså om jag säger så här, det blev utgång varje dag förutom måndag och onsdag. hela veckan är typ en dimma av fylla, ickeexisterande sömn och club nightz *poet*. och PÅ DET har vår landlord cepat ur, kommit utan förvarning till vårt hus och ba SLÄNGT UT alla människor som vi haft här på besök (FAST han sagt att det är okej att vi haft kompisar över) plus typ vägrar betala tillbaka pengar han är skyldig mig och mina före detta roomies. herregud asså. en HEKTISK vecka med andra ord. men ja, helt underbart att ha haft lisa och freja över!!! vi har ju GJORT LONDON om man säger ;))) OCH så fick jag världens finaste födelsedagspresenter: en militärtischa i m.i.a-style (assnygg!!!), osthyvel, knäckebröd och massa chipsdipper!!!! annars har partygänget här gjort parkour, ätit ute *lyx*, dragit på clubbz och dragit på världens fetaste HOUSE PARTY!!! asså skämtar inte, världens snyggaste lägenhet i camden, inhyrd dj OSV OSV!!! aaaaah, kan inte beskriva med ORD så lägger upp lite pics istället (festbilderna har inte kommit upp än DOCK så langar dem sen):
i tisdags fyllde jag då 21! (buhuhuhu *gammal*) emma köpte cheesecake till mig! :D
och chrissyluv kom och överraskade också!!!
*glad dalmatin*
så himla segzi hund!

nu sitter emma och pratar med en bubbla i halsen, måste springa!! hejdå /linny

Inga kommentarer: